vineri, 17 aprilie 2009

Rareshpui


El e Rares. L-am cunoscut anul trecut, pe 15 ianuarie. El abia acum a inceput sa ma cunoasca pe mine, pe restul familiei si celelalte persoane pe care le vede zilnic. Are 5 ani si e autist.

Daca l-ai vedea acum pe strada ai zice ca e un pic mai ciudatel si daca esti o familie conservatoare probabil ca nu ti-ai lasa copilul sa se joace cu el. Ma intreb uneori daca si eu as fi facut-o.

Ii dedic prima mea postare lui Rares, pentru ca ii sunt extrem de recunoscatoare atat lui cat si parintilor sai, ba chiar si prietenului meu Velu care s-a gandit sa aibe apendicita si sa nu se duca la interviul la care am fost intr-un final eu- asa am devenit una din cele 4 terapeute ale micutului.
As avea multe sa va spun despre micul Rares:ii place sa fie gadilat, sa se uite la mama lui cum da cu aspiratorul, sa se joace printre copii la mall, sau sa faca mici nazdravanii pentru a-si enerva tatal-dar cred ca tot ceea ce trebuie sa aflati e aici
www.rareshulea.ro
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu